Ψηφιακή Επιτελική Ανασυγκρότηση της Δημόσιας Διοίκησης στην Ελλάδα: Νομοθετικό Πλαίσιο, Τεχνολογικά Εργαλεία, Στόχοι και Προβληματισμοί
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Περίληψη
Η ψηφιοποίηση των διαδικασιών των φορέων του δημοσίου αποσκοπεί στην καταπολέμηση της γραφειοπαθολογίας και την εξοικονόμηση λειτουργικών δαπανών, στόχοι που πρακτικά επιβλήθηκαν στην Ελλάδα από τα προγράμματα δημοσιονομικής προσαρμογής όπου ενεπλάκη μετά το 2009. Η ψηφιακή αναδόμηση της δημόσιας διοίκησης έχει μεταβάλει τη φυσιογνωμία και τη λειτουργία της, τον τρόπο πρόσβασης στις πληροφορίες, την παροχή υπηρεσιών και την εξυπηρέτηση των πολιτών, των επιχειρήσεων και των λοιπών οργανισμών. Μέσα από μία συστηματική ανασκόπηση της εξελικτικής πορείας της εθνικής ψηφιακής ανασυγκρότησης, του διαμορφούμενου νομοθετικού πλαισίου, των θεσπιζόμενων ψηφιακών εργαλείων και υιοθετούμενων εφαρμογών, καθώς και των στοχεύσεων της ψηφιακής μεταρρύθμισης, το παρόν άρθρο με μία κριτική αναστοχαστική οπτική εκθέτει προβληματισμούς, επισημαίνει και σχολιάζει τις θετικές και αρνητικές συνέπειες της ψηφιακής μετάβασης και προτείνει διορθωτικές παρεμβάσεις.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Keywords
Δημόσια διοίκηση, ανασυγκρότηση, ψηφιακή διακυβέρνηση, νομοθετικό πλαίσιο
References
Ενότητα
Επιστημονικά Άρθρα