##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Γεώργιος Μ. Ασπρίδης

Περίληψη

Με την έννοια employer brand εννοούμε τη φήμη της επιχείρησης ως περιβάλλον εργασίας τόσο για τον τρόπο με τον οποίο η οργάνωση θα διατηρήσει το υφιστάμενο ανθρώπινο δυναμικό όσο και τον τρόπο με τον οποίο θα προσελκύσει νέους και ικανούς εργαζόμενους. Ως όρος είναι σχετικά πρόσφατος αλλά έχει αποκτήσει ιδιαίτερη βαρύτητα τα τελευταία χρόνια λόγω και της βιομηχανικής επανάστασης και των τεχνολογικών εξελίξεων στο χώρο της επικοινωνίας. Σε αυτό το άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον καλείται ο δημόσιος τομέας να ανταγωνισθεί τον ιδιωτικό τομέα και να καταφέρει να προσελκύσει εργαζόμενους με αυξημένα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα που θα προτιμήσουν να εργαστούν στη δημόσια διοίκηση και όχι στον ιδιωτικό τομέα.

Το άρθρο φιλοδοξεί να παρουσιάσει τα χαρακτηριστικά της ταυτότητας εργοδότη του δημόσιου τομέα στην σύγχρονη εποχή και την πρακτική εφαρμογή αυτής ώστε να συμβάλλει στην αύξηση της αποδοτικότητας και της αποτελεσματικότητας του δημόσιου τομέα. Το άρθρο υιοθέτησε την ποιοτική ερευνητική μέθοδο και το εργαλείο της βιβλιογραφικής ανασκόπησης με διεπιστημονική προσέγγιση.


Μέσω της διερεύνησης της βιβλιογραφίας θα παρουσιαστούν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της ταυτότητας εργοδότη στον δημόσιο τομέα και θα αναδειχθεί η ολιστική προσέγγιση του θέματος. Ο δημόσιος τομέας οφείλει να είναι ευέλικτος και να υιοθετήσει πολλά από εκείνα τα γνωρίσματα που θα τον μετατρέψουν σε ιδανικό εργοδότη για τους πλέον ικανούς εργαζόμενους. Τα συμπεράσματα του άρθρου είναι ιδιαίτερα σημαντικά και η αξιοποίησή τους θα συμβάλλει ουσιαστικά στην αναβάθμιση του ρόλου και του έργου τόσο της δημόσιας διοίκησης όσο και του ανθρώπινου δυναμικού της δημόσιας διοίκησης.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Keywords

Δημόσια Διοίκηση, Δημόσιος Υπάλληλος,, Employer Brand, Ταυτότητα Εργοδότη

References
Ενότητα
Επιστημονικά Άρθρα