Η Νέα Ψηφιακή Διακυβέρνηση και οι Προκλήσεις στο Ρόλο της Ηγεσίας στην Τοπική Αυτοδιοίκηση Εν Μέσω Πανδημίας COVID-19: Τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών Ο.Τ.Α. Α΄ Βαθμού
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Περίληψη
Το άρθρο αφορά στην ηλεκτρονική διακυβέρνηση και το ρόλο της ηγεσίας εν μέσω της πανδημίας COVID-19, με έμφαση στις νέες ψηφιακές προκλήσεις στην τοπική αυτοδιοίκηση, και πιο συγκεκριμένα στα Κέντρα Εξυπηρέτηση Πολιτών, ως μονάδα των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης Α’ Βαθμού (Ο.Τ.Α. Α΄) στην Ελλάδα. Μέσα από μια πρωτογενή ποσοτική έρευνα, το άρθρο αποτιμά τις απόψεις υπαλλήλων στους Ο.Τ.Α. Α’ Βαθμού, αναφορικά με τη νέα ψηφιακή διακυβέρνηση και τις προκλήσεις στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, εν μέσω της πανδημίας COVID-19. Η έρευνα εστίασε στην μελέτη περίπτωσης των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών, μέσα από την χρήση της υπηρεσίας "myKEPLive". Το άρθρο τονίζει την σημασία της εφαρμογής των αρχών της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, αναφορικά με την αποδοτικότητα των υπαλλήλων, το χάσμα δεξιοτήτων, γνώσεων και ικανοτήτων, την διάθεση ηλεκτρονικής υποστήριξης, καθώς και τα εμπόδια και προκλήσεις στην εφαρμογή της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Keywords
Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση, Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ), Υπηρεσία MyKEPlive
References
Ενότητα
Επιστημονικά Άρθρα