##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Αθανάσιος Κριεμάδης Αναστασία Σιούτου

Περίληψη

Το μήνυμα της ποιότητας έχει κυριαρχήσει στην εταιρική σκέψη παγκοσμίως. Η Διοίκηση Ποιότητας
και οι πρακτικές βελτίωσης της ποιότητας υιοθετούνται, εκτός από τις ΗΠΑ και την Ευρώπη, σε όλο
και περισσότερους Οργανισμούς παγκοσμίως, επειδή μπορούν να προσθέσουν αξία στην
ανταγωνιστική στρατηγική τους. Οργανισμοί που έχουν εφαρμόσει πρακτικές διοίκησης ποιότητας
βελτίωσαν την εταιρική τους απόδοση. Συγκεκριμένα, παρουσίασαν βελτίωση στη ποιότητα των
προϊόντων και υπηρεσιών τους, στην ικανοποίηση των πελατών τους και στις σχέσεις των
εργαζομένων, ενώ παράλληλα κατέγραψαν και μείωση κόστους. Η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας έχει
εφαρμοστεί με εξαιρετικά αποτελέσματα, τόσο σε κερδοσκοπικούς όσο και σε μη κερδοσκοπικούς
τομείς (πολυεθνικές εταιρείες, εργοστάσια παραγωγής, στρατιωτική βιομηχανία και υπηρεσίες, όπως
η υγεία, η εκπαίδευση, ο τραπεζικός και ο δημόσιος τομέας, καθώς και σε μικρές και μεσαίες
επιχειρήσεις). Πολλοί συγγραφείς διαπίστωσαν ότι η Διοίκησης Ολικής Ποιότητας, έχοντας
εφαρμοστεί με επιτυχία στον επιχειρηματικό τομέα, θα μπορούσε να προσφερθεί ως λύση και στα
προβλήματα της Δημόσιας Διοίκησης. Στο παρόν άρθρο θα εξεταστεί η δυνατότητα εφαρμογής της
Διοίκησης Ολικής Ποιότητας στην Ελληνική Δημόσια Διοίκηση.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Keywords

Διοίκηση Ολικής Ποιότητας, Ελληνική Δημόσια Διοίκηση

References
Ενότητα
Επιστημονικά Άρθρα