Θεωρία Χάους, Τεχνητή Νοημοσύνη και Εκπαίδευση: Μια Συζήτηση
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Περίληψη
Η θεωρία του χάους, η οποία εξετάζει πώς μικρές αλλαγές στις αρχικές συνθήκες μπορούν να οδηγήσουν σε πολύ διαφορετικά αποτελέσματα σε πολύπλοκα συστήματα, είναι ολοένα και πιο σχετική με την εκπαίδευση. Η δυναμική αλληλεπίδραση ατομικών συμπεριφορών, μεθόδων διδασκαλίας και περιβαλλοντικών παραγόντων κάνει τα εκπαιδευτικά συστήματα εγγενώς χαοτικά. Η πρόταση που γίνεται σε αυτό το έγγραφο είναι ότι η τεχνητή νοημοσύνη προσφέρει εργαλεία και μεθοδολογίες για την αποτελεσματική αντιμετώπιση αυτών των πολυπλοκοτήτων.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Keywords
Θεωρία Χάους, Τεχνητή Νοημοσύνη, Εκπαίδευση, Μεταμεθοδική Παιδαγωγική, Kumaravadivelu
References
Ενότητα
Επιστημονικά Άρθρα